
Modalitati de livrare si plata, informatii utile
In toate cazurile, livrarea se face la adresa specificata, automat folosind cea mai favorabila oferta de la mai multe firme de logistica. Putem alege metoda de plată dintre până la trei opțiuni. Vă vom ajuta să alegeți cea mai favorabilă opțiune prezentându-vă avantajele.
Cel mai simplu mod de a plăti comanda este cu un card bancar. Pentru a face acest lucru, trebuie să selectați plata anticipată ca metodă de livrare și apoi să introduceți detaliile cardului bancar când ajungeți la pagina de plată.
-
Important: nu avem acces la detaliile cardului dumneavoastră bancar, acestea fiind gestionate de Stripe, unul dintre cei mai mari furnizori internaționali de servicii financiare în domeniul plăților cu cardul bancar. Livrarea va începe imediat după trimiterea comenzii.

Opțiuni de plată
Aveți mai multe opțiuni pentru plata comenzii dvs.:
-
Metoda de plata cu cardul bancar este comoda si simpla, ideala pentru comenzile ocazionale.
-
Puteți plăti prin transfer bancar. De la a treia comandă, timpul petrecut pentru comandă poate fi simplificat la un singur transfer. Puteți citi detaliile mai jos.
-
De asemenea, puteți plăti în numerar la curier la primirea coletului. Important: posibil doar pentru comenzile interne.
De asemenea, puteți plăti comanda dvs. prin transfer bancar. Apoi, atunci când selectați metoda de livrare, trebuie să selectați și plata în avans, dar selectați Plata offline ca metodă de plată. Sistemul îți va furniza detaliile tale bancare, dar nu trebuie să le notezi, deoarece acestea îți vor fi trimise prin e-mail imediat după trimiterea comenzii. Livrarea va începe imediat după primirea sumei transferate.
-
Avantajul acestei soluții este că dacă doriți să comandați un pachet în mod regulat, ulterior vă vom accepta comanda fără a plasa o comandă pe site prin transferul sumei totale specificate în momentul comenzii în contul companiei și furnizarea numărului dumneavoastră de telefon în extrasul de cont (ca identificator unic). Va trebui să plasați din nou o comandă pe site dacă există modificări ale detaliilor de expediere sau ale comenzii. Detalii >>>
Ramburs este disponibil și pentru livrări în țară. Într-un astfel de caz, sistemul va oferi automat opțiunea. În acest caz, selectați ramburs la livrare ca metodă de livrare, apoi selectați Plata offline ca metodă de plată. Livrarea începe imediat după depunerea comenzii, puteți plăti coletul la curier în numerar sau prin card bancar.
-
Important: puteți plăti numai ramburs dacă sistemul oferă această opțiune în opțiunile de livrare și specificați ramburs ca modalitate de livrare. Ramburs la livrare implică întotdeauna costuri suplimentare. Dacă specificați plata în avans ca metodă de expediere, dar nu se efectuează nicio plată, expedierea nu poate fi trimisă.
Înregistrarea și beneficiile acesteia. Procesul de înregistrare este simplu, îl puteți face făcând clic pe butonul Login și alegând înregistrare. Trebuie să introduceți o parolă și o adresă de e-mail, la care sistemul va trimite un cod în timpul înregistrării. Trebuie să introduceți codul în câmpul corespunzător, confirmând astfel că ați introdus corect adresa de e-mail. Avantajul înregistrării este că îți poți salva datele, ceea ce accelerează procesul de comandă. Când comandați după conectare, sistemul vă salvează comenzile, astfel încât să vă puteți vizualiza istoricul oricând ulterior.
Transferul dvs. bancar este, de asemenea, o comandă!
Dacă alegeți plata anticipată bancară și ați găsit pachetul pe care doriți să-l comandați în mod regulat, atunci de la a treia comandă, transferul repetat va fi considerat o comandă.
-
Când plătiți comanda, salvați numărul de cont printre șabloanele din software-ul dvs. bancar, astfel încât să îl puteți găsi cu ușurință.
-
După ce suma plătită data precedentă este rambursată, va sosi același pachet ca data trecută. Vă rugăm să furnizați numărul dvs. de telefon în extrasul de cont, acesta este un excelent identificator unic!
-
Dacă comanda sau detaliile dvs. se modifică ulterior, vă rugăm să plasați o nouă comandă pe site, specificând nevoile dvs. curente și detaliile exacte de livrare și informațiile de contact.

Programul ReComanda
Dacă comandați un pachet în mod regulat, considerăm transferul bancar drept o comandă.
Anularea comenzii, regulamentul de returnare a produselor
Cumpărătorul poate anula sau returna comanda sau o parte a acesteia în termen de 30 de zile
-
Dacă plata a fost deja efectuată și Clientul anulează comanda înainte de începerea livrării, vom opri imediat procesul de livrare dacă este necesar și vom transfera suma plătită în contul clientului în termen de 48 de ore.
-
În cazul în care livrarea a avut loc deja, Cumpărătorul poate returna comanda integral sau parțial în termen de 30 de zile. Este important să putem cumpăra înapoi numai produse nedeschise. Într-un astfel de caz, Cumpărătorul trebuie să ne contacteze ca prim pas pentru a putea înregistra cererea sa, a-l informa cu privire la suma de rambursat și a conveni asupra modului de retur cel mai avantajos pentru el.
-
Costurile de retur sunt suportate de Cumpărător. In cazul in care produsul a ajuns, vom verifica starea acestuia si in termen de 48 de ore vom transfera suma convenita inainte de a o returna in contul bancar pus la dispozitie de Client.